Időben benyújtott írásbeli fellebbezés után visszaküldheti az árut az eladónak (az eladó nem a Lunzo.hu). Az áru visszaküldésekor költségek merülhetnek fel.
Az áru visszaküldésének menete:
1. Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal e-mailben: info@lunzo.hu
2. Ha az áru visszaküldésére vonatkozó hatályos jogszabályi feltételek teljesülnek, az Ön nevében felvesszük a kapcsolatot egy adott eladóval, és megvizsgáljuk az áru visszaküldésének lehetőségét.
3. Az áru visszaküldésére vonatkozó utasításokat kap tőlünk az adott eladó által felajánlott visszaküldési módtól függően. Kap egy visszaküldési címkét az ingyenes visszaküldésről SMS-üzenettel együtt, amely tájékoztatja Önt arról, hogy a futár milyen módon és időpontban veszi át Öntől a küldeményt, vagy megkapja az eladó visszaküldési címét a további lépésekkel.
Bizonyos esetekben igen.
Általános szabály, hogy az alacsony értékű árut értékesítő eladók nem biztosítanak ingyenes visszaküldést, és az áru visszaküldésével kapcsolatos költségek Önt, mint vevőt terhelik.
Ez azonban nem szabály. Még a drágább árukat kínáló eladóknak sem kell ingyenes visszaküldést biztosítaniuk.
Ha meg szeretné tudni, hogy az Ön által választott eladó milyen visszaküldési módot kínál, és érdekli, hogy Ön vagy egy konkrét eladó fizeti-e a visszaküldés költségeit, ne habozzon kapcsolatba lépni ügyfélszolgálatunkkal e-mailben: info@lunzo.hu
Miután az eladó átvette a visszaküldött árut, néhány munkanapon belül visszatérítjük a számlázott összeget. Ez általában automatikusan történik.
A megrendelést az áru átvételétől számított 14 napon belül írásban, indoklás nélkül elállhat.
Ezután visszaküldheti az árut az eladónak (az eladó nem a Lunzo.hu).
Miután megkapta a visszaküldési címkét vagy a visszaküldési címet tőlünk vagy az eladótól, öt napja van arra, hogy a csomagot a helyi postahivatalba kézbesítse, és e-mailben elküldje nekünk a nyomon követési számot annak megerősítéseként, hogy a küldeményt a határidőn belül elküldte.